farsdag

Idag har varit en bra dag.. tihi.. som vanligt. Började dagen med att äta lunch.. låter det bekant? Sen kom Anna och hennes tjohalia och drack kaffe. Anna lånade min dator så jag hoppas att hon kan ge den mer kärlek än jag har gjort senaste tiden.. har inte riktigt haft tid med den. Hoppas att den inte gråter för att den saknar mig.. men jag är helt övertygad om att den har det bra på sin lilla resa. =)
Vid tre åkte vi till moder och fader för att äta tårta. Blev ingen slips.. däremot trisslotter. Hoppas att han delar med sig av miljonerna turgubben kommer att vinna. Love you dad!
Sen följde vi Tjohalia på ridskolan. Länge sen man var dit. Hästarna var dock lika stora som jag minns dom.. fast tittade man på mikke så kunde man tro att hästarna var jättestora monster.. tihi.. stora tuffa mikke var inte så kaxig.. =D Sen har min monchichi blivit klippt. Det fanns ju en riktig hunk under allt hår! Riktigt snygg blev han!

Åsså har jag fått påbackning angående mitt tidigare inlägg.. jag har visst undanhållit sanningen en gnutta.. hm.. sant var att jag krossade Anna tre gånger på raken men vad jag inte berättade var att hon först krossade mig hundratre gånger.. =)

På tisdag kommer Therace så huka er! Saknar dig vännen!

Kommentarer

Anonym sa…
Det var såå snällt att låna ut den :-) Jag överöser din dator med kärlek :-) Tack för upprättelsen, du har umgåtts för mycket med Mikke för jag känner igen beteendet att "råka glömma" förluster :-P

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!