rapakalja

Idag har jag inte mycket att förtälja.. men nåt ska jag väl kunna svamla ihop. Började dagen med att svetsa.. är ganska less på att svetsa ihop tre bitar till ett kryss. Har gjort det i två veckor nu. Skulle jag sälja alla mina kryss skulle jag nog bli milljonär.. om jag tar tillräckligt mycket betalt så... =) å läst lite teori.. spännande.. dock inte svetsteori tack och lov..

Middag fick jag hos Maria. En mycket kulinarisk och jättegod mat. Varma mackor.. mums.
promenadat lite och softat lite.. Imorgon kommer Thea... värsta nedräkningen.. haha.. och på onsdag kommer barnen.. *ÄNTLIGEN*

Jag har förresten kommit på vad jag önskar mig i julklapp oxå. Nya "pluppar" till headsetet på telefon. Jag har ju skavsår i mina stackars öron.. typ.. =D
För att inte ha nåt att berätta så har jag skrivit ganska mycket.. nu har jag skrivit klart.. nu ska jag mysa lite innan det är dags för att mysa ihop i sängen..

*PUSS*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!