TJEJSTRYK!

Har varit på middag ikväll hos Annas moder och fader. Det var hur gott som helst och det var lika trevligt som vanligt i dessa kretsar! Sen fick vi skjuts till statt. I bilen kom mikke på att han skulle slå vad med Maria att hon inte vågade presentera sig som "Hej, jag heter Maria och jag brukar onanera" . Maria är en cool brud och stegade fram till vakten och sa "-Hej, jag heter Maria och jag brukar onanera". Därmed fick mikke TJEJSTRYK... igen... Dessutom förlorade han 500 spänn som till slut byttes ut mot en öl.. eller hur det nu var.. nåt sånt iaf... =) Maria är härmed min idol med stort I! Haha!
När vi skulle hem hade jag två JÄTTEHUNGRIGA vänner så jag fick stå i kö på max jättejättelänge! Men hur som haver så har jag då travat hela vägen till A-torp. På viktoriabron tyckte jag att Anna hade druckit nog så jag kastade hennes dricka i älven.. dom påstod att cola gilldes inte.. hm.. åja, jag tror att hon kommer att må bättre imorrn utan den där äckliga sockerdrickan. Jag månar om min vän, även om ni säkert tycker att det var korkat att kasta bort drickan. Men jag gjorde det av kärlek.. tro inget annat för då ni!
Nu ska jag tvinga isäng min pojkvän...

puss å gonatt!

Kommentarer

Anonym sa…
Hade du bara två vänner som var hungriga??
Räknas inte jag o Fredde?
Men vi kanske inte räknas som vänner, vad vet vi. :D
Åsa sa…
Klart att ni räknas som vänner! Vet ju inte om jag får benämna er som matvrak i min blogg bara. ;) Haha! Stora kramen på er båda! *KRAM*
Anonym sa…
de e ju klart att du föra de...;) Kram från oss..

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!