Projektavslut, datahaveri och påstådda svordomar...

Idag är den obligatoriska ångestdagen. Lämna bort kidsen. Men dagen började iaf med mys som vanligt på helgen. Gos och en film i sängen är inte helt fel kan jag meddela! Skulle till att klä kidsen för att åka till momme då sonen nummer två började kräkas. Jahapp tänkte jag. Skjutsa ett kräkande jättehängigt barn 12 mil är väl ingen dröm direkt så jag ringde till kidsens pappa och frågade om inte lillis kunde få stanna hos mig tills han känner sig bättre och till min stora lycka så var det helt okej. Jag skjutsade således bara två av min älsklingar till sin fader. Väl ute i skogen så hälsade jag på en av mina vänner som jag umgicks väldigt mycket med innan jag flyttade hem igen. Trevligt att uppdatera sig om hur hon har det med sin familj. =)

Nu har söta, rara, Anna fixat så jag kan vara den mästersurfare som jag egentligen är. *sänder en tacksam tanke till min vän*

Och nu ska ni få se hur mitt "projekt" i lillebrors rum slutade. Tyvärr så har jag ingen före-bild men ni får iaf se hur det blev när det äntligen blev klart.. :)

Datahackern himself.. observera den gröna gräsmattan till höger på bilden.. =D


Här gott folk ser ni den fräsiga fondväggen a´la Emelie! Och en obäddad säng.. Slutresultatet blev ju faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv.. =)

Slutligen ska jag dementera allt vad mikke påstår i sitt inlägg. Jag älskar min bärbara dator och jag skulle aldrig komma på tanken att svära åt mitt underbara vista. Man kan inte fastna i det förflutna.. man måste hänga med i utvecklingen även om det innebär att datorn måste starta om ibland. Dessutom var det mikkes fel att datorn strejkade. Han skickar en massa skitmusik till mig! Så det så!

Har tagit mig en och en halv timma att skriva detta inlägg efter alla omstartningar så nu ska jag klappa igen locket på denna jävla maskin!

Over and out!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!