goungar och teknikförsök

Idag kom kidsen! Min söta små gullungar.. jag har saknat dom så sjukt mycket. Låg och mös i sängen med dom och såg Tom & Jerry innan dom skulle sova. Bara njöt av att få ligga nära. Och min äldsta sa nåt som gjorde mig så otroligt glad! Önskar att jag kunde skriva det här men.. en annan gång. ;)

Nu ska teknikens under göra ett expriment. Min tv har usb-anslutning så nu ska vi lägga över prison brake i mp3-spelaren och se om det går att se via den direkt på tvn sen.. kommer förmodligen att svära som aldrig förr men skam den som inte försöker.. eller nåt.. hm.. kalla mig gärna korkad för i dessa sammanhang ha ja int hove! Önska mig lycka till... =P

Åsså måste jag kolla om extraljus till min bil.. ett värmeljus lyser upp mer än mitt hellyse... :´(

Puss å kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!