Stackars mittibror... =(

Direkt efter skolan idag for jag hem till barnen som är hos mor och far. Helt underbart att komma hem när tre småkillar kastar sig runt halsen på en. Äldsta sonen klagade igår på att han hade ont i örat men det verkade då tack och lov vara bättre idag. Nu är det nummer två som inte är kry. När jag kom hem var han helt slut och ville bara ligga i soffan och mysa. Nu var det hans tur att klaga på att han har ont i örat. Feber hade han nog oxå. Han har dessutom jätteont i sin fot. Det hade han redan igår när han kom och hans pappa hade satt på ett plåster som jag absolut inte fick röra. Han har gått omkring och haltat ända sen han kom och efter ett telefonsamtal till pappan i fråga så beslutade jag mig för att ta bort plåstret. Hälen var stenhård och han hade den största varböld jag nånsin sett under sin fot. Den var säkert två centimeter i diameter.. Inte undra på att han hade jobbigt att gå.. stackarn. Det måste ha gjort svinont! Men efter lite bök så gick det hål på den och värsta trycket slapp nog för då verkade han ha mindre ont. Fast jag fick inte röra. NEJ, ALDRIG, INTE!!! Hoppas att det har lättat till imorrn för det såg verkligen inte roligt ut.. Han har förmodligen en infektion i kroppen och jag hoppas att det är det febern beror på.. vill inte ha hängiga barn i helgen. Ska ju ha fest imorrn. Vi ska baka pepparkakor och äta pizza. Lillebror och hans tjej ska va me, bror, hans tjej och kusinerna kommer och Mia med barn kommer + mormor och morfar och sist men INTE minst...Mikke. Så det blir trångt och hjärtligt. =)

Nu när barnen somnat tänkte jag försöka mig på att få igång prisonbrake men då det (naturligtvis) inte funkade på första försöket gav jag upp. Jag orkar inte göra mig ovän med mig själv ikväll.

Adios amigos...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!