Tjejkväll med pet...

Vid tre komme Thea. Vi softade och hade det bra. Sen kom Mikke som slutade kl 18.00 och lagade mat åt oss. En supergod wok.. är det inte rättvist.. vad har man män till? Jo, till att passa upp oss kvinnor.. *garv* Hihi.. tack för maten och puss på dig min söta monchichi.

Vid åtta kom Sundbomskan oxå. Vi har spenderat kvällen med att dricka kaffe och utforska facebook. Therace har lärt oss ALLT om detta spännande påfund..

Vi har fått lära oss att hennes husdjur "bångstyriga BRUTUS" behöver matas med frozen youghurt och mackor.. eventuellt tacos. Sen la vi i säng detta bedårande PET.. Men det räcker ju inte med ett husdjur så vi kollade även in Nårpan vars intressen är att knulla, djävlas med folk och gillar att stjäla. Han letar efter ett "random fluff" och äter allt man kan hitta i en soptunna. För att ha råd att mata detta pet så har vi satsat pengar på andras pet (vi förlora alla pengar).. För att Thea skulle få pengar till maten så har hon lurat mig och sundbom att oxå skaffa ett pet som ska generera pengar till henne. Jag kommer att ha ihjäl mitt stackars husdjur så som den ansvarsfulla kvinna jag är så har jag efter moget övervägande beslutat att det kommer inte att bli nåt pet. Jag är inte mogen för det ansvaret än... Vi har även bjudit folk på drinkar som heter love potion, hellraiser etc, etc.. Delat ut blommor och skickat ägg.. =P

Länge sen jag och brudarna hade en sån här trevlig och vuxen kväll tillsammans.

Imorrn kommer barnen.. DÅ ska jag kanske vara lite vuxen.. hihi.. jag längtar så otroligt efter mina barn! Nu ska vi sjasa hem Sundbom sen ska jag, Thea och Izmo krypa ihop i sängen och sova en film..

Puss å gull.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!