It goes around and around and around...

Nu känns livet lite lättare... kanske ni vill ha en förklaring till det tidigare inlägget.. Blir en lite svävande förklaring dock.. jag fick ett telefonsamtal som var mindre trevligt. Men efter många tårar, mammas kramar och söta vänner som ringer och tröstar så känns det bättre! Nu har jag fått nya krafter, nu sätter vi hårt mot hårt.. jag ger inte upp så lätt!

Till något helt annat. När jag flyttade hem igen så trodde jag att NU kommer det att bli lite anonymare eftersom att jag faktiskt flyttade från en liten inlandskommun där alla känner till alla, till stora staden Skellefteå! Men jag kunde inte ha mer fel! Alla har koll på allting! Alla verkar veta vem jag är.. antingen via nån av mina tre bröder eller så via gamla skolan via vänner eller bekanta... vars än man vänder näsan så känner någon någon som känner någon annan som på nåt sätt är förknippad med den första.. nån har varit tillsammans med nåns lillasyster, nån har dejtat nåns bror, nån har varit tillsammans med mitt ex, nån känner nån som är min kusin, nåns syster har gått samma klass som min vän som inte ens är härifrån, nåns pappas fru är nån annans pappas exfru....
Hann ni med? Det är ju skandal hur vansinnigt litet Skellefteå ändå är.. men trots allt så är ändå hemma bäst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!