En supermysig lördag!

Igår hade vi fredagsmys. Maria komme med sina kottar och vi käkade tacos tillsammans. Våra fredagsmiddagar har börjat bli tradition. Det är trevligt att inleda helgen med middag tillsammans med gott sällskap. Fast man är trött, arg och grinig så är det bara såå mysigt. Sen la sig barnen och jag fick besök av Mikke och Nero. Nero ska vara med oss idag när hans husse ska ut på sina äventyr. Han är en lugn och go hund så det är bara roligt att få ha han som sällskap. Han ligger i dörröppningen och tittar då barnen kutar runt skallen på honom. Han är verkligen snäll...

Eftersom min mittison längtade efter sin kusin så gick jag och hämtade henne. Passade bra då Matte och Anna var och jagade. Nicke och Maria har varit in och käkat lunch och druckit kaffe. Nu sover lilleman och dom andra tre leker så snällt i lekrummet. Det är så skönt att ha dom här! Jag trivs verkligen med mitt liv just nu. Längesen jag var så här harmonisk och det blir bara bättre och bättre! Det bästa jag har gjort i hela mitt liv var att flytta hem igen även om det innebär lite omak. Men det är det värt! Jag mår så bra!

Ha en supermysig lördag mina vänner. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!