Club 27

Igår var det party.. Var och hämtade Annapanna B i urs och for till Mikke där Annapanna H redan var. Han bjöd på supergod korvstroganoff sen kom även.. hmm.. "stuga och norsken" som mikke har benämt dom i sin blogg. Jag och Annorna gjorde oss snygga.. eller snyggARE menar jag förstås. hihi. Sen for vi in mot stan på en fest. Där var det livat.. för att sammanfatta mitt och annornas besök där så slutade det med att en kille fick lite ont.. är man oförskämd och inte förstår svenska får man ta lite näsblod och ömma genitalier.... men trevligt hade vi! Sen blev det club 27. Där fick vi lära oss att man ska presentera sig såhär: -"Hej, jag heter Åsa och jag brukar onanera" samtidigt som man skakar hand.. Jag vek mig i skratt... Humor. Träffade mycket trevligt folk och även hatade hurtbullar... *garv*
Kvällen var riktigt nice!

Imorrn är det farsdag.. måste man köpa en slips till pappa och fara dit och äta tårta.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!