knockout!

Igår var en tung dag.. huga! Vaknade med veckans nackspärra.. men tjurig som man är så tänkte jag att en sketen nackspärr ska inte hindra mig från att boxas! Så jag och Frida infann oss på aerobicsstudion. Tänkte att antingen så släpper det eller så bryter jag nacken. Men tack och lov så slapp det. Det gick bara såå bra! Trodde att min hosta hade tagit all kondis och gömt nånstans långt, långt bort.. men icket. Jag höll tempot genom hela passet tills vi kom till magövningen på slutet. Jag bara dog! Mina magmuskler är inte vad dom en gång var och det gör mig skräckslagen. Nu är det dax att börja med situps igen! Måste vårda min förslappade kropp. Dessutom har jag en massa kläder som hänger längst in i garderoben av den enkla anledningen att dom måste ha krympt i tvätten.. Citerar en mycket söt pojke.. "jag ljuger för mig själv, jag tror på det och jag är glad över det..." typ... =P Det innebär att jag oxå måste krympa.. men det hjälper inte att tvätta mig har jag insett... *suck*
Kvällen spenderade jag sovande... slocknade vid sju och bytte bara sovplats till sängen vid tio. Inte så socialt men det behövdes verkligen... Känns bra idag. =)

Idag har jag och Mag fått ett "uppdrag" på skolan. Vi ska laga en sönderrostad eldtunna eller hur jag nu ska förklara vad det är. Byta ut sönderrostad plåt och så. Det är så mycket roligare än att svetsa kryss. Känns betydligt mer kreativt. Lite svårare när man inte har nåt "facit" att gå på.

Sen har jag, Mikke och tjohalian varit till moder och fader och ätit. Känns som en hel evighet sen jag var dit så det var trevligt! Jag och tjohalian har även hunnit med att baka muffins. Lite huslig är man visst trots allt. Dom blev t o m riktigt goda! Fast jag gjorde väl inte så mycket mer än att stoppa in dom i ugnen och ta ut dom när dom var klara så jag kan väl inte ta åt mig äran antar jag.. =)

Nu myser vi i soffan och ser the greatest knochouts in IFL... Yeah^^ ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!