ny vinter-över-sak

Tung dag idag... mera telefonsamtal som tär på krafterna.. än en gång tackar jag min familj och mina vänner som finns där. Vad gjorde jag utan er? Humöret har väl inte varit på topp.. men vem orkar vara glad jämt? Anna och hennes dotter kom hit och åt med oss. Mikke gjorde kycklingwraps åt oss gnälliga brudar. Tycker nästan lite synd om han som gatt va me oss. Men han har en ängels tålamod ibland min pojkvän.. tack för att du finns mitt i allt elände. =) Sen har jag mest suttit och påtat med datorn. Man ska ju visst vinterbona sin blogg har jag hört så jag har gjort en vinter-över-sak. Som jag sen fick veta att det heter "banner".. men jag tycker att en vinter-över-sak beskriver myycket bättre vad det egentligen handlar om.. Sen har jag suttit och svurit för mig själv att jag inte får till det som jag vill... försökte få en bild i bilden typ genomskinlig men jag är nog för trött för att jag ska klara det ikväll. Nya tag imorgon...

Saknar mina barn.... *snyft*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!