tokbra!

Hörröni... gårdagen slår det mesta i festväg måste jag säga! Jäklar vad kul jag hade! För att ta vid där jag slutade skriva igår så skulle jag ju skjutsa lillebror till kompisen. Men det slutade med att han övningskörde. För första gången typ... jäsiken va spännande! Efter lite hopp och skutt och lite oj oj så hade han fått kläm på hur bilen funkade. Vi kom oss dom tre milen som dessutom bitvis var efter E4:an utan några större men. Härligt brorsan, snart är lappen din!

Aik vann dessutom mot Linköping med 4-1. Party! Sen käka jag hos mamma och pappa med farmor, bara det är ju party! Haha.. min grymma farmor! Sen bar det iväg på fest till Erika. Trevligt folk och en massa sprit. Tack för en trevlig förfest! Dock började det snöa till min stora förtvivlan! Måste hämta vinterdäcken till min bil! En parantes bara.. =P Sen var det meningen att jag skulle fara med Mia till statt. Men jag hamnade på fest hos Anna istället. Vilket jag måste säga var roligaste festen på vääldigt länge. Störtskönt folk som bara var goa å glaá.. Alltid underhållande att se folk som bjuder på sig själva... somliga streakade ju t o m... längesen jag skrattade så mycket.. Ska kanske inte nämna några namn men säkerligen är den nån annan som gör det... hihi.. Men jag måste säga att jag tycker synd om Anna som fick städa idag.. borde faktiskt ha hjälp henne. Tack Anna och alla andra för en kanonkväll och tack mikke för sovplatsen. De va väldigt uppskattat! Lovar att bjuda igen om du vill ha sovplats nån gång.. =)

Eftersom jag inte är ett dugg bakis så ska jag nu cykla och hälsa på min moster. Blir en lämplig cykeltur på typ 1,5 mil... =)

See ya!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack själv för att du kom! Och välkommen tillbaka, jag har kaffe hemma också. Utan sprit ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!