Idag är en bra dag!

Redan då jag vaknade kände jag att det var en bra dag. Vaknade lixom med ett leende på läpparna. Kändes mysigt att vara glad redan då jag vaknade. Jag som annars brukar ha så dåligt morgonhumör. For på Waynes och drack kaffe med goda vänner och sen på arbetsförmedlingen för att utvärdera IQ-kursen. Fick klart godkänt av mig. Där försökte vi utvärdera hur jag hade orienterat mig under dessa två veckor. Vi kom fram till att det blir nog inget vårdyrke för mig. Hon tyckte att jag skulle ha ett praktiskt jobb där man gatt använda huvudet.. hm.. har väl aldrig sett mig själv som smart men.. åja.. kanske man inte är helt tappad bakom en vagn ändå. Har bara inte fattat hur jag ska använda insidan än. Hux flux stack en kille in skallen och där och då blev det bestämt att jag skulle gå en reparatörskurs.. Huga.. något nervös är jag.. men nånstans vet jag ändå att jag kommer att bli en sjuhelvetes reparatör! Eller nåt... haha.. Börjar på måndag så det var lite snabba ryck.. men men. Ska bli väldigt intressant iaf. =)

Nu ska jag ut med Anna och promenada en sväng. Suvve.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Anonym sa…
Då får du gå tillsammans med min store pojk,,,,,
Anonym sa…
Reparatör å huga mej nu blir jag rädd på riktigt....
Anonym sa…
hoppas de går bra på kursen hälsar (dragstar).......
Anonym sa…
Lycka till!!

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!