myshelg

Igår blev det en mysdag. Storkillen gick själv till mormor och morfar. Han hade hårda bannor om att stanna och vänta på morfar (som skulle möta) han får nämligen INTE gå över "ok-korsningen" själv. Känns som att det är nåt som kommer från min egen barndom. Men han stod så pliktskyldigt och väntade på moffe. Min stora, stora kille.. Viktor och Lova for till henne vid två. Båda ska sova borta så det var jag och Oskar mot världen. Lyssnade på hockeyn.. trodde verkligen att vårat lag skulle vinna men det slutade med 3-2 i sudden.. fick ju då ett poäng men det skulle ju va tre! Senare blev det filmkväll nere hos Mia. Nice..

Dagen löd som följande: Samlade ihop alla mina barn och for till mormor. Gjorde improviserad köttfärspaj till lunch. Sen skjutsade jag och momme hem mina små änglar till deras pappa. Känns så bra att jag och deras pappa äntligen verkar kunna prata med varandra.
Var på ica maxi innan vi for hem.. har nu inhandlat naturdiet efter Annas rekomendationer. Kommer väl förmodligen att kräkas men efter helgens matsedel lär jag behöva det.. =P Moder står på plus minus noll.. jag däremot har gått ner makalösa 2 hg.. totalt 1,7 kg alltså. Men nu blir det andra bullar... inte bokstavligen tyvärr men...

Imorgon är det ny vecka nya tag... =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!