vilket snille jag är!

Andra dagen på Lernia. Matteprov... sug, vad dåligt det gick! Engelskaprov... suuuug, vad dåligt det gick! Svenskaprovet gick väl skapligt. Jag är inte skapt att sitta i en skolbänk! Det kröp i hela kroppen och jag hade vääldigt svårt att va tyst å sitta still.... är de det som kallas vuxendamp? Jobbigt. Fick då tack och lov med mig en kurskompis ut och promenada på lunchen. De va såå skönt. Efter lunch var det mycke roligare! Svetsade med gassvets och tillverkade ett motorfäste. Mätade, borrade och gängade. Svetsningen var lika kul som jag mindes från gymnasiet! Kommer jag inte med på denna kurs tar jag livet av mig! Bara så ni vet..

Och du min älskade vän.. tänker inte skriva mycket.. bara hänvisa till låten nedan med ordet: TÄNK!

Kommentarer

Anonym sa…
Älskar dig gumman:) Tack för att du tar hand om mig..../puss Mia

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!