söndag hela veckan...

Hade man vaknat då. Eftersom att man är arbetslös så vet man knappt vad det är för dag. Enda anledningen till att jag vet att det är måndag är att jag lämnade kidsen igår. Känns tomt att vakna utan att nån kryper ner i sängen och ska se Loket Thomas. Vet inte hur många mornar jag har sovit till loket thomas. Nånstans i bakhuvudet kan jag filmen utantill men jag har aldrig sett den.. måste köpa en ny thomasfilm. Finns ju faktiskt flera.

Vad ska Åsa göra idag då? Har ingen aning. Motion borde då stå på listan och ikväll ska jag sköta barn då Maria och Daniel ska på föräldramöte. Lyckliga dom som kan gå tillsammans. Känner nu att jag är gräsligt kaffesugen... jäkla rönnskär! Och sen denna bedårande IQ-kurs. Fan man gör ju inget annat än att dricka kaffe. Jag som har varit så hälsosam i hela mitt liv. Har aldrig haft någon last. Aldrig provat droger, aldrig rökt och aldrig snusat, dock slinker det väl ner ett och annat glas vin men NU... man dricker flera koppar kaffe varje dag och gör man inte det får man skitont i huvet.. Nåja.. jag får väl acceptera det.. det är väl inte den farligaste av beroenden. Godisberoendet har jag ju blivit kvitt även om jag fick ett återfall i helgen.

Nu ska jag fixa en dejt med nån KK.. kaffe kompis alltså.. vad trodde ni!? Åsså ska jag ringa en massa myndigheter, bl a gå ur facket. Det har jag inte råd med och tycker dessutom inte att det är någon idé att va me i fastighets längre.. Åsså ska jag fara till mamma med filmen jag lånat av Laisan. Jag har ändå en del att göra idag. Får väl se hur mycke som blir gjort. Men nu ska jag stiga upp ur sängen och fixa mig en drink... =S

Ha en bra dag alla där ute..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!