ocka, ecke å icke

Sista dagen på för denna veckan på kursen. Kämpat med ritningsläsning. Det var mer min grej än denna trigonometri! Känner mig inte helt tappad bakom en vagn idag.. Gjorde ett test på ritningarna. Hade bara två fel.. Skitbra! Fast vi ska inte gå in på hur många frågor det var totalt.. =P Det har varit en intressant och lärorik vecka och jag håller alla tummar jag har för att jag kommer med på denna utbildning och det hoppas jag att ni med gör! Annars får ni på moppo! Bilden ovan är tillägnad min kära kursledare på IQ, Gunilla.. Se och begrunda om du kan känna igen underverket. *LOL*
Ikväll har vi som bekant ätit pizza. Var såå jävla gott. Men så hade jag ingen zero-dricka så det blev vatten till.. hur gott är det med vatten till pizza?! Men hellre det än att ha ont i magen närmsta dygnet. Och lilleman briljerar återigen med sin välutvecklade talförmåga. Kollade på kort ikväll. På bilden fanns enligt han "gomami, Ocka, Ecke & Icke.." Hm.. mamma, Oskar, Edvin och Viktor på hans egna lilla språk. Humor!
Åsså är jag stolt ägare till två hockeybiljetter till imorrn.. Nice!
Nu blir det fredagsmys och kanske en film.. Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Anonym sa…
Jag håller tummarna för att hela gruppen ska komma med. Vem denna figur är på bilden har jag ingen AAAAAAAAAAANing om...kan det kanske vara en lång drasut från Trollhättan, numera boende i skogen utanför Lövånger.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!