bort och dit med sängben...

Började dagen med att gå ner till Maria och äta frukost som vanligt. Tänker på dig vännen! Mycke trevligare att käka med nån än att bara sitta här ensam i sin egen lya. Har nog med ensamtid här. Men inte idag. Var ute och gick med Mikke å hans hundar, var riktigt härligt väder! Perfekt för en promenad. Sen hjälpte han mig att fixa min säng. Tog bort benen och satte dit balken jag köpte för en hel evighet sen på IKEA. Till sängen som har varit ett provisorium sen jag köpte den på ikearesan före det... Så nu har jag kunnat dammsuga ordentligt under sängen och allt tack vare min vän! Nu ligger du på plus! För damm är lite av en fobi... dock inte lika farligt som fåglar... huuuga... =P

Sen drog jag till pappa och Kim. Skruvade fast benen på hans sängar och fixade lite. Snart klart nu. Blir såå fint! Blev bjuden på biffar och potatis där. Så lämpligt att man råkade vara där precis vid middagstid.. :)

Å pissdåligt går det för AIK oxå.. jävla skit! Piskade av djurgården med 4-0... =(

Sist men inte minst. TACK Laisan för muggen! Superfin! Lovar att ha den om jag ska jobba på rönnskär nästa sommar..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!