tummen upp

Gick till broder igår. Han och tre polare satt och drack öl. Fullt ös (på fyra) och riktigt låg nivå på festen.. som vanligt. Dock hade ju faktiskt alla kläderna på sig vilket man väl får vara glad för.. hm.. låter verkligen som att jag har intelligenta polare. Men jag ska tillägga att alla är riktigt bra men då råkar det ju faktiskt vara så att ordspråket, "där alkoholen går in går vettet ut", stämmer allt för bra in på de flesta i min närvaro. Men herre gud så roligt man kan ha åt dessa människor som bjuder på sig själv. Och ska sanningen fram så är väl inte jag guds bästa barn heller. Men nånstans har jag då tack och lov en spärr som säger, behåll kläderna på trots att du är full. =P Skjutsade upp surven till stan. Sen film.. lyckades se halva sagan om ringen sen ringde en KNALL storebror.. hämtning från stan. Klart man ställer upp. Han gör ju allt för mig. Han är så rädd om mig, ingen får röra mig utan hans godkännande... På gott och ont.. men igår var han på sitt generösaste humör och SÅLDE mig för två öl... ehh... kändes väl sådär.. får väl vara glad att han sålde mig till en bra människa.. *lol*

Idag har Mikke, Maria och hennes barn varit här. Nice att få dela sitt kaffe med nån. Nu är det lugna gatan här. Främmandet har farit. Oskar sover och storkillarna leker med briotågen. Våran lägenhet är numera ett tåglandskap. Då Ocke vaknar ska vi åka till momme & moffe och byta bil med dom sen racerfart, eller ja, vi åker då till barnens pappa. Sen är det en och en halv vecka tills jag får se dom igen.. *suck* Ska hämta mina vinterdäck oxå. Ikväll blir en lugn och mysig kväll och imorrn ska jag sooova! Länge! Men bara för att jag säger så kommer jag väl att vakna före skam! Har inte bara en timme förlorad sömn!

På en skala från 1-10 så ligger mitt liv just i detta nu på 11,3...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!