I´m in!!

Nu är det dags för en grattislista igen...
Grattis Anna, min underbara svägerska som numera kör skotare på heltid istället för att vara arbetslös.
Grattis Mikke som från och med måndag kutar omkring som inköpsansvarig på coop bygg på heltid..
Grattis ÅSA som kom in på skolan! Jag är bäst, jag är bäst, jag är bäst... åååleee, åle, åle, åleee... känns såå jävla bra! Jag kommer att bli den bästa reparatören historien skådat.. hm... hur var det med ödmjukheten.. men man blir ju som dom man är med... eh... lite spännig kan jag väl få va.. bara idag. =) Åja, för att var lite seriös så kom jag med och det känns helt enkelt bara såå bra! Åsså är jag garanterad jobb när jag är klar på 1-40 veckor.

Igår firade vi mikkes jobb med middag och öl. Jag var nykter och skötsam.. börjar bli en vana.. haha. Såg aik förlora mot modo med 2-0. Mindre bra men det vart i slutändan en trevlig kväll. Grattis igen Mikke till jobbet. Det förtjänar du!

Pratade med min vän Lotta idag. Det var länge sen. Vi hade en hel del opratat så det blev ett långt och trevligt samtal. Så nu kan jag stryka det från min "att-göra-lista". Ringde även om arbetsgivarintyget men då var hon som vanligt inte inne så det får väl bli morgondagens mission. Samt att sköta Mias kottar. Blir bra det.. då har jag att fodra.. ;)

Sitter nu hos Sundbomskan och dricker kaffe medan hon lägger sina tre små.

På återseende..

Kommentarer

Anonym sa…
Grattis till att du fick börja skolan Det var kul kram mamma o pappa
Anonym sa…
Grattis Åsa...önskar Gunilla, Daniel har inte fått något besked än....hoppas att han också kommer med....
Anonym sa…
Vad var det jag sa! ;-) Grattis! Det har du förtjänat!
Anonym sa…
Grattis Åsa
Jag förstod att du skulle komma med =) tyvärr får du klara dig utan mig *suck*
Men vi kanske syns någon annanstanns. Anna

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!