förvånande minus....

I veckan har inte lilla åskmolnet (tack för namnet Lais) varit duktig på viktfronten.. huga.. tröståt för att aik förlora, tröståt för att sonen gjort illa sig, fest med en MASSA kalorier som enligt vissa källor inte ska förbrännas fastän man rockar en hel natt.. däremot har jag tokgått milsvis för att jag haft sån ångest över mitt beteende.. man tröstäter inte när man är 28 år! Hur som haver så ställde jag mig på vågen och bävade för att den skulle kasta stora feta siffror i mitt ansikte... men.. surprise! Till min stora förvåning så säger vågen 63,7 kg... det är alltså 7 hg minus. 0,7 kg är inte mycket men eftersom att jag var helt säker på att jag hade gått upp så måste jag väl säga att jag är ganska nöjd...
Jag har dessvärre inte frågat moder jord hur det går för henne så det får hänga i luften tills nästa gång..

Ha det bäst gott folk!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!