typisk torsdag

Har hämtat Marias "nya" soffor idag. Gick fint. Gick till och med bra att få in dom i lägenheten. Slapp ta dom genom fönstret som dom andra åkte ut genom. Det var helt klart sköna soffor.

Sen kom Anna och Lova hit och käka mellis. Trevligt. Till Viktors stora lycka. Han gillar verkligen Lova. Har hunnit vara till stan en vända och hämtat min gamla farmor oxå. Det är så skönt att vara tillbaka! Jag har aldrig fattat nåt bättre beslut än att flytta hem från Malå. Bor ett stenkast från allt och alla! Nu är det bara ett jobb som fattas! Ska skicka in en ansökan imorrn till ett jobb och så ska jag skriva en ansökan till ett eller ev två till. Sen håller vi tummarna för att jag får nåt av dom eller att det dyker upp nåt nytt som passar mig.

Lite UNO, Bamseläsning och nu sover barnen. Mammatid... dom har varit helt underbara idag! *mys*

Törs dock inte väga mig ikväll.. har ätit som en gris idag... huga.. =P

Lyssnar på web-radion.. går bra för vårat lag... Men det skulle kännas mindre hårt att inte vara på plats om man inte fick mms live från matchen hela tiden... *morr* Slutade i succé! Vinst med 6-1 mot Mora.

Måste vattna blommorna... jag KAN INTE ta hand om blommor! Dom bara DÖR! Min blivande man måste antingen acceptera plastblommor eller så måste han kunna vattna dom själv... bara så ni vet... *suck*

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!