Lördag med stort L...

Synd om mig IGEN! Gu va de e synd om mig hela tiden. Fick en släng av migrän igår... men efter många om och men och tips och trix så lyckades jag somna. Idag ringde väckaren 08.15! Hör och häpna! Jag steg verkligen upp då oxå. Kan bero på att jag skjutsade en granne till flyget. Hade lovat att hämta han kl 9 så det var bara att kliva upp. Nu så här i efterhand känns det som att jag slog flera flugor i en smäll. Sov inte bort hela dagen, fick göra en medmänniska glad och fick mig dessutom en trevlig pratstund. Bjöd Maria på lunch och sen ska jag skjutsa lillebror till sin kompis.. med vissa förmåner eller hur han nu brukar uttrycka sig.. ;) Min söta lilla bror. Han är så snäll.. skickar söta mess till sin odrägliga syster när hon som mest behöver det. Love You!

Ikväll blir det party. Först hockeyparty hoppas jag.. sen fest hos Erika. Ska bli såå kul! Bara AIK behagar spela bra så kommer det att bli en kväll i fröjdens tecken.. =) Blir väl att vicka lite på höfterna på station 8 oxå innan man stuper i säng...

Min Gangsterbrorsa.. är han inte bara helt underbar?

Kommentarer

Anonym sa…
jo jag läste det, gud så hemskt. Men han få väl smärtstillande hoppas jag!
Kan du inte köra upp till Norsjö ngn dag?
Uffe ha em heeeela veckan....;-)
//Tea

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!