älskade lilleman

Vilken jävla dag! Började väl bra med prisonbrake. Har äntligen fått börja se klart första säsongen som jag slutade se i storsinne när jag missade nåt avsnitt för att jag jobbade eftermiddag. Kaffe på stan som vanligt. Har blivit värsta cafétypen... är inte riktigt jag men.. åja.. det är faktiskt ganska trevligt med rätt sällskap.

När jag kom hem och kollade min mail har barnens pappa skrivit att lilleman brytit nyckelbenet. PANIK! Hur fan kan detta ske? Dessutom förmodligen när sonen var hos mig. Känner mig som universums sämsta mamma. Hur kan ett litet barn bryta nyckelbenet utan att gråta hysteriskt? Fattar ingenting! Märkte ju iof att han verkade vara trött och öm i kroppen men associerade det inte till nyckelbenet eftersom att jag pratade med deras far på lördag och han sa att storebror varit lika knäckt tidigare hos honom.. Nu har han iaf varit på vårdcentralen med lillis och nyckebenet är av! Blev lite hispig när jag fick veta så jag ringde upp honom och var väl något upprörd. Efter jag hade pratat klart med han så känns det mycket bättre. Han var kanonfin mot mig. Även om han inte kan säga nåt som gör saken bättre så kändes det bra att få prata med han. Det är så hemskt att veta att lilleman är så långt borta och antagligen har väldigt ont. Allt jag vill är att få hålla om min älskade son.

Mia: Grattis att du äntligen har slutat kasta pärlor åt svin..
Åsa L: Grattis och välkommen till en helt ny större värld, msn-världen..
Anna: Gratis till nya jobbet..
Matte. Grattis i förskott på födelsedagen..
Adrian: Grattis till tipsvinsten..
Svinet: Grattis, hoppas du får det nya jobbet..

Kommentarer

Anonym sa…
Tackar för gratulationen. Trist att lille killen har gjort illa sig, men du ska inte känna dig dålig för det. Sånt där är svårt att upptäcka på små barn. Men jag förstår att det är jättejobbigt att inte ha honom hos dig, speciellt när han har ont.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!