stolpe in

Hej å hå.. fick igen matte, svenska och engelska-proven idag.. Jäsiken. Jag som trodde att jag var ett totalt stolpskott.. men ska jag se till resultaten så måste det iaf vara stolpe in. Hade såå mycke bättre resultat än vad jag trodde att jag skulle ha. Därmed inte sagt att resultaten var bra. Men som sagt.. allt är relativt.. och jämnfört med vad jag trodde, så var det mvg.

På viktfronten går det skrämmande dåligt! Jag skäms! Sitter och ser på Anna Skipper och trycker hallon & lakritsbåtar... passande.. en bulle och ett halvt skrov idag, en bulle och en massa båtar igår.. Har iofs gått en halvtimma varje dag på lunchen och cyklat minimalt. Går inte ens räkna som motion.. det är ju skandal! Pizza imorrn.. Frågan är ju då: ska jag tycka att det är lika kört och trycka en pizza eller ska jag lägga ner all min kraft på att skippa pizzan och äta sallad medan dom andra sitter bredvid och smaskar pizza.. Vad tycker ni kära läsare?

Kommentarer

Anonym sa…
Åhh... hallonbåtar.. Och det klart du ska äta pizza. Att äta sallad när andra äter pizza är straffbart och förenligt med spöstraff. Minst. Ta inte risken. ÄT! Du som får! Du kan äta för mig, då räknas inte kalorierna :-P

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!