Dagen jag väntat på...

Dagen började trist.. hjälpte Matte och Maria att flytta ut alla Mattes saker. Tråkigt att det skulle måsta ta slut men ibland så måste vissa saker få ha sin gilla gång och då är det bara att bita ihop och gilla läget. Det gick ändå ganska fort att bli klar men inte var det roligt. Nu finns det dessutom inga soffor här nere så imorrn blir det att åka på soffturné. Tur att vi har tre stora starka killar som hjälper oss att bära... hihi.. =)

Klockan fyra komme barnen. Dom störtade in alla tre. Underbart! Som jag har längtat efter dom! Helt sjukt alltså. Käka lite sen gick vi till mormor och morfar. Hux flux hade Oskar klätt av sig och började bada.. Företagsam kille. :) Maria, Matte, Anna, Lova och min farmor va där oxå. Mysigt med mycke folk! När vi kom hem spelade jag och storkillarna UNO. Jag vann! Hehe.. sönerna kan man iaf spöa i nåt.

Just nu känns mitt liv bara såå bra! Jag har allt man kan önska sig. En underbar familj, mina barn, dom absolut bästa och roligaste vännerna och ja.. myyys.......

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!