vissa straffar gud direkt...

Äntligen har jag kommit mig upp ur sängen och fått mig lite mat. Känner mig såå slö, slapp och likgiltig idag. Det är inte likt mig. Jag som är så hurtig enligt alla jag känner.. men nu ska det bli ordning på torpet. Har ätit och duschat så nu är det bara att klä på sig och he sig ut! Finns ingen återvändo.. det är ju skamligt att ligga i sängen till halv fyra... men jag skylle det på att jag har både dator och tv i sovrummet.. kanske måste ändra på det så jag skärper till mig.

Bror och Anna bjöd på smörgåstårta igår natt innan jag gick hem. Glad i hågen käkade jag och idag är inte min lactosmage go på mig.. den hatar mig och påstår att jag ska straffas för att jag fick smörgåstårta TVÅ gånger på en dag och Mikke bara en.. hmm..

Näpp.. trava iväg och hämta bilen hos bror och sen pyser jag till stan..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!