kallt som i... min lägenhet..

Hur förslappad blir man inte av att vara arbetslös! Det är ju fruktansvärt! Sov ända till kvart över 11.. hur bedrövligt är inte det då? Tur att vi iaf fick bort lite skräp (åja, jag var väl inte så handlingskraftig) och en kaffe på stan.. känns som bättre när nåt vettigt blivit gjort.. Skönt att ha nån som oxå är arbetslös som har tid att göra ingenting på dagarna och som med full förståelse vet hur jävla pissigt det är att va mellan två jobb.. Mikke min räddare i nöden... Blev bjuden på mat hos Mia och sen for vi och solade på suntan.. skööönt. Det behövde min likbleka, lönnfeta kropp... Har faktiskt hunnit dra på mig kutarskorna och gått en prommis med Jimmy och hans voffsing oxå. Köpte batterier till min stegräknare idag på stan. Har sen klockan sju gått 6293 steg. Godkänt väl?

Och hockeyn då... suck.. pisk av lule med 3-1 illa, illa... men men.. nya tag på lördag...

Nu ska jag lämna Marias svinkalla place och ta min dator och gå upp i min liite varmare men dock ändå kalla lägenhet.. hyresvärlden måste ju vara begåvad med päls eftersom han tror att vi trivs och mår i detta kalla klimat... men om jag somnar så kanske mina drömmars man kommer och värmer mig... =)

Kommentarer

Anonym sa…
Det va trevligt med en promis men till veckan blir det hård körning
fram med jogging skorna om du törs....

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!