Grattis Tias!

Idag är en bra dag... hm.. känns som att jag skriver det varje dag.. men vad göra.. det råkar ju faktiskt vara så. Var på karma och klippte mig. Blev jättenöjd. Nu tänker jag inte klippa mig hos nån annan än Elisabeth. Var på systemet och inhandlade vin för morgondagen. Imorrn ska jag och lillebror handla maten vi ska äta för att gratta våran underbara storebror som fyller 34 år idag. GRATTIS!

Käkade subway-macka med mikke och anna. Jäsiken så smaskigt! kändes faktiskt ganska nyttigt till råga på allt. =) Sen blev det hockey .. alltid trevligt att vara på hockey även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt, men en pinne blev det ju iaf. Får väl vara nöjd med det lilla.. =)

Vikten då.. det var ju ett tag sen jag redovisade det.. har ärligt talat inte vägt mig sen söndags så jag vet inte. Men jag har varit såå duktig i veckan så sabbar jag inte det i helgen så gissar jag på en ganska bra siffra.. =)

Utdrag ur mitt horoskop.. =)
Tur: Idag väntar dig nog ingen storvinst.
Hälsa: Ditt välbefinnande är på topp vilket det inte har varit på ett bra tag. Du kan äntligen njuta av din goda hälsa igen.
Ekonomi: I materiella sammanhang tycks det gå bra för dig just nu, och det kan dyka upp oväntade inkomster.
Arbete: Arbetet känns lätt just nu och du får snabbt saker och ting ur händerna.
Kärlek: En mysig hemmakväll med tid för kärlek och romantik kan det bli idag. Ett förhållande ser ut at ta fastare form.
Relationer: Du blir upprörd över något under dagen, och du gör absolut rätt när du visar dig kritisk. Ditt sätt att uppträda faller i god jord.

Jojo.. en helt okej dag om jag ska tro mitt horoskop.. ser fram emot dom där inkomsterna.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!