skit oxå!

Hm... visst är man en riktig fighter.. jag har redan gett upp hoppet om att bli smalare genom att enbart äta detta naturdiet.. fy fan så mycke vidrigt! Försökte mig på en jordgubbsshake i morse.. efter många kvälvningar och en liter vatten så fick jag i mig den.. sen testa jag en som skulle smaka choklad.. smaka tamefan rävgift! Så fort jag fick det i min mun så höll jag på att kräkas... hur mycket jag än försökte så gick det bara inte! Annat kan man svälja men inte detta hemska.. Jag har insett att min enda chans att nå min idealvikt är genom hård träning och inge slaskmat.. finns inga genvägar..

Hoppas att det går bättre för Aik iaf... eftersom att jag är barnvakt åt Mias kids så kan jag inte se det live... *gråter* men i brist på annat så har jag ju min webradio. Är ju inte ens liiite som att få se matchen på plats men men.. får duga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!