breakdown and party...

Fick ett brev igår.. magiskt hur ett vitt kuvert kan påverka en.. fick mig att bryta ihop totalt! Från hjärtklappning yrsel, illamående, jag tar livet av mig.. till att komma igen inom loppet av någon timma.. tack vare alla underbara vänner som stöttar mig när livet är pest! Inte fan är det så jäkla roligt jämt och ständigt! Men det visar sig att jag har vänner som är helt sjukt bra! Speciellt fyra stycken... ingen nämd, ingen glömd.. ni vet vilka ni är.. Idag känns allt bara lätt igen.. brevet känns helt okej efter att jag har läst det sjutton gånger. Jag är en vinnare oavsett vad.. Jag är en obotlig optimist och inte mycket skulle få mig att ändra attityd.. Livet är en fest och jag är bjuden! Sådeså!

Idag har det varit promenad, besök på mekonomen för att inhandla ett nytt oljefilter till min fina bil. Hämtat lillebror på skolan, bytt olja på bilen (tack pappa!), hämtat Marias minisar på dagis, käkat makaroner, köttbullar och broccoli med dom. Nu leker dom och är just så söta som små barn är när inte deras föräldrar är med. =)

Enda tråkiga idag är att jag kommer att sakna Anna på skolan.. hade verkligen sett framemot våra lunchprommisar.. *suck*
Ni som nu är med i matchen har nog insett att mitt liv innehåller en hel drös med Annor.. Ni får försöka hålla koll så gott det går.. sista Anna är en supernice tjej från uttagsveckan på Lernia..

Och inte fick jag fara till piteå på lördag heller som det var bestämt.. lite besviken är jag men får väl lov att ta det som en vuxen kvinna och inse att jorden går inte under för att jag inte får som jag vill. Pite finns ju kvar. Det betyder att jag kan lägga ner extra energi på broders födelsedagskalas på fredag. Ska vara såå lugn och skötsam. Som vanligt när det gäller mig! =)

"Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" -Hawkeye

Kommentarer

Anonym sa…
TJABA..KOM I HÅG ATT STÅ PÅ DEJ ANNARS GÖR NÅN ANNAN DET. I AM RIGHT BEHIND YOU. KRAM FRÅN EN SOM VART MED ETT TAG.

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!