fast i sömnens käftar

Det här blir då visst bara värre och värre. Tur att kursen börjar snart. Jag är inte skapt för att vara arbetslös! Jag blir tokig! I HATE IT! Allt jag begär är en vardag där jag inte behöver vakna kvart i tolv och inse att jag sooover bort mitt liv! Och nu då!? Mina vänner jobbar och här sitter jag i min bedrövelse och tycker synd om mig själv. Ska ut på en långpromenad är tanken. Bara jag kommer upp ur denna förädiska säng... Blev gröt till frukost.. lunch... halvvägs in i middagstid. Tragiskt. Jaja.. bara att bita ihop och ta nya tag. Lördag och söndag kvar sen får man äntligen vara lite seriös.

Å solningen igår var då katafuckingstrof! Känns som att jag har legat ute i solen en hel vecka! Jag är röd som en kräfta och solade i 16 minuter! Blev mycke gnäll å klagan nu.. men vadå.. det är kallt ute! Vem vill gå ut då? Men som sagt.. bit ihop och knata på...

Kommentarer

Anonym sa…
försök att rycka upp dig min vän jag är övertygad att du får ett jobb inom kort mvh G.
Anonym sa…
För att få dig att vakna till så kan du bereda dig på att räkna matte på måndag.
*ler*

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!