äntligen!

Jahapp.. vad hände igår efter jag hade skrivit tro... jo, jag for till Åsa L. Sen åkte jag, hon och Maria in till stan på nån fest. Imponerande lägenhet. En jättestor tvåa mitt emot carl-viktor. Jäkligt snyggt men för att ha bott där i två månader så tyckte jag väl att man kanske borde ha gardiner.. lampor.. åtminstonde ett köksbord. Haha.. men dom få möbler han hade var iaf riktigt snygga. Sen for jag till Mikke och såg miffo med han och hans tjohalia. Asrolig film! Skrattade så mycket att till slut frågade tjohalian om jag skrattade jämt.. hm.. vad svarar man på det? Joo, jag är jämt glad.. =)

Idag hämtade jag Maria hos Åsa L innan jag åkte till mamma och pappa. Dom var hos min gamla farmor och fikade så då slank det ju ner en bulle.. eller två.. och en tårtbit och en kaka och en kaka till åsså en after eight och en till.. suck.. åja, hos farmor går det inte att neka till fika. Då skulle hon förmodligen bokstavligen trycka ner fikat i halsen och då är det bättre att äta det frivilligt. Fikastinn gick jag tillbaka och bytte däck på bilen så nu är det gjort oxå. Insåg att jag är sååå jävla otränad så just då bestämde jag mig för att jag SKA boxas ikväll. Men min vän Anna kunde inte, Maria var bakis, Jenny jobbade.. panik.. då kom jag på Frida! Fan va bra! Hon va med direkt! Så ikväll blir det BOX! Jag kommer att dööö... jag har INGEN kondis! Jag gruvar mig.. jag kommer att gråta imorgon när jag ska böja mig ner.. om jag ens kommer mig upp ur sängen. Men det är såå kul att boxas. Sitter just nu hos "norrböles snyggaste" och hans stalker.. hm..

Håll tummarna för att jag överlever denna påfrestande uppgift som jag högst frivilligt utsätter mig för...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!