Utmanad igen...

1. Vad heter du? Åsa
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta adidas
3. Vad lyssnar du på just nu? Takida - Give into me
4. Vag gjorde du igår kväll? Var på kurs, var med barnen och slappade
5. Vad var det sista du åt? Pappas plättar
6. Hur är vädret hos dig just nu? Höstigt. Kallt men dock torrt
7. Det senaste personen du talat i telefonen med? Maria
8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Hur ser häcken ut i byxorna? Frisyren..
9. Gillar du personen som skickade detta till dig? Självklart! Hon bor alldeles för långt bort..
10. Hur mår du idag? Mycket bra!
11. Vilken är din favoritdryck? Kaffe och sprite zero (går till allt!)
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Vitt vin blandat med sprite zero
13. Favoritsport? Hockey! Både titta och spela
14. Hårfärg? Blond.. men just nu svart.. kom inte ihåg när jag var blond sist...
15. Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång! Såå mysigt!
16. Syskon och deras ålder? Urban -72, Mattias -73, Kim -90 (skrapabull´n)
17. Favoritmånad? Februari och december, födelsedagspresenter och julklappar.. är barnsligt förtust i paket... =D
18. Senaste filmen du såg? Bio: Supersugen! DVD: Sista Beck
19. Favoritsysselsättning? Sporta, vänner mm.
20. Favoritdag på veckan? Beror på om jag jobbar eller ej..
21. Är du för blyg för att bjuda ut någon? I dom flesta fall, JA..
22. Favortilåt(ar)? Går i vågor. Just nu: Daughtry, Hoobastank, Nightwish, rixfm.. lyssnar egentligen på allt
23. Sommar eller vinter? Sommar ( Vintern är endast bra när man får köra skoter eller vid jul.)
24. Kramar eller kyssar? Beror på tillfälle.. men väljer nog kramar i längden
25. Förhållande eller one-night-stand? Förhållande, men det är ju bra att provköra bilen innan man köper den. (citat: therace)
26. Choklad eller vanilj? Chokladgodis men vaniljglass
27. Vill du att dina vänner ska anta utmaningen? Givet!
28. Vem är störst chans att hon/han gör det? Inte en susning... skulle ha svarat Sundbom men hon har ingen blogg... =D
29. Vem är det minst chans att hon/han inte gör det? Blir väl lillebror, men han har inte heller nån blogg..
30. Hur bor du och med vem/vilka? I en trea med mina tre barn varannan vecka
31. Vad läser du för böcker? Deckare, då jag läser...
32. Hur ser din musmatta ut? Har ingen.
33. Favoritspel? Super mario bros ett! Tveklöst!
34. Kan du nudda din näsa med tungan? Nädu!
35. Kan du korsa ett öga åt gången? Inte det heller...
36. Är du romantisk? Måste nog säga nej.. vet inte vad det är.. men lär mig gärna.. =P
37. Skulle du säga själv att du är lycklig? Jepp.. lyckligare nu än på länge!
38. Vilka har du utmanat? Dom jag länkat till..
39. Vad ska du göra imorgon? Jag ska på kursen, sen ska jag och Maria käka pizza med barnen. När barnen somnat ska jag väl se nån film kanske..
40.Vad är klockan när du svarat på detta? 17:45

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!