bowling å träningsvärk

Igår efter att jag slutat på lernia lyckades jag tjata till mig att få byta däck på Marias bil.. mm.. jag vet, visst låter det sjukt men jag är trots allt rädd om min vän och vill inte att hon kör ihjäl sig bara för att hon inte ids titta på när jag byter däck på bilen. Sagt och gjort så for vi till urs och medan jag bytte däcken lagade hon mat. Riktigt god mat. Nå panerade köttbitar med sås och potatis. Sen for jag Mikke och Anna, Annas syster och hennes pojkvän och såg hockey. En riktigt spännande match som till sist slutade med vinst. =)

Idag har vi haft kurs i "heta arbeten".. mitt gick ut 2004 så det var väl dags att förnya det..
Men jag ska säga er att idag har Åsa Persson haft en fasansfullt grym träningsvärk! Fy fan. Inte minns jag att det var såå hemskt. Jag lovar att ingen kan gnälla mer än jag när det gäller träningsvärk. Föda barn är ju en baggis men träningsvärk är ju fruktansvärt! Efter kursen var jag in till Mikke på coop.. han såg som klippt och skuren ut i sin nya kostym... tihi.. hämtade Nero för att gå med honom in till stan och lämna igen filmen vi såg i lördags. Träningsvärken blev faktiskt något bättre av en timmas promenad.. men man vaggar ju omkring som en annan anka.. Ikväll har vi spelat bowling. Gissa vem som stog som segrare.. fick iofs barnstryk som jag har lärt mig ikväll att det heter. Men jag vann då över mikke vilket var huvudsaken. TROTS min abnorma träningsvärk i både armar och ben, rygg och mage.. Åsså har Anna färgat mitt hår.. det var inte en dag förtidigt.. har sett ut som en flintis i massor av dagar... ska bli skönt att kunna visa sig ute utan mössa... =)

Oven and out

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!