En helt vanlig onsdag

Har läst mera svetsteori idag. Det är allt annat än roligt att sitta och försöka förstå vad som står i denna pärm. Kan inte för mitt liv förstå hur människor frivilligt kan välja att sitta och plugga flera år. Jag är redan less och jag har hållit på en vecka snart.. på fredag ska jag skriva prov.. jag har redan ångest! Jobbigt... Men men... jag kör på gsg - går det så går det.. annars löser det sig.. på nått annat sätt. =)

Idag komme mina små änglar som är begåvade med horn i pannan allt som oftast. Nu har dom varit väldigt snälla idag. Jag tänkte vara en seriös mamma och göra spagetti och köttfärssås till de små när dom kom men dom ville hellre ha nudlar och köttbullar.. hm.. ja, jag är inte omöjlig. Tog fem minuter att fixa. Inte helt fel. Nu har jag lagt i säng dom och känner bara lugnet. Laddar för box imorrn. Skönt att jag äntligen har kommit igång med min träning igen. Och imorrn ska Anna följa mig. Det blir nice! Hoppas att jag inte har lika mycke träningsvärk i helgen som jag har haft i veckan. Då blir det inte alls så nice. Men det är väl bara att räkna med det eftersom att ingen är mer förslappad än jag just nu känns det som. Har redan bokat att träna med Frida på söndag vilket känns såå bra!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ostor.blogg.se

Ny bloggadress!